Created: 2 years ago

Visitors: 37,755

Tags:

Chat

wiw: how do i block this? - 2 years ago

le: dd - 1 year ago

Bomberman: What the fuck is this - 1 year ago

jeff-the-killer: schlecht - 1 year ago

Jinx: Wow - 1 year ago

Jinx: Jinx: This is funny :D - 1 year ago

Rinny_Kagamine: pwetty .o. - 1 year ago

Mexicancheeto: fap fap fap - 1 year ago

Shit: Kinky - 1 year ago

OVER9000: Fap - 1 year ago

TrouserSnake: I was scrolling for fucking ever on my iPhone. - 1 year ago

anonymous: if you here your a 9fag or newfag - 1 year ago

anon: Hmm, must be summer already - 1 year ago

Hello fuck meeeeeeeee - 1 year ago

This isn't even scary... - 1 year ago

I'm masturbating right now, thanks for the free porn - 1 year ago

also basilmarket is gay - 1 year ago

I had flash block :) - 1 year ago

shit - 1 year ago

fuck the police - 1 year ago

the only scary thing here is the scream. which blew my ears up. - 1 year ago

wtf - 1 year ago

lol - 1 year ago

9GAG: Lol, this isnt scary.. - 1 year ago

Jeff the killer is deutsch - 1 year ago

hi - 1 year ago

ciurus e gay! - 1 year ago

dios esto mas que asustar provoca jaqueca - 1 year ago

Dafuq 9gag? - 1 year ago

It's giving me a headdeache - 1 year ago

wow! LED wrist watches on sale !! - 1 year ago

not SCARY AT ALL - 1 year ago

xd: XDDDDDDDDDDD - 1 year ago

u.u - 1 year ago

LOL - 1 year ago

Yourdick: lick my dick - 1 year ago

nigger: hi - 1 year ago

98i09 - 1 year ago

hi - 1 year ago

xDD - 1 year ago

sjna - 1 year ago

faggots - 1 year ago

dumbasses - 1 year ago

Lame... - 1 year ago

xfdsdfg - 1 year ago

xfdsdfgdsa - 1 year ago

xfdsdfgdsarfg - 1 year ago

df - 1 year ago

da - 1 year ago

dagf - 1 year ago

dagf - 1 year ago

dagfdafg - 1 year ago

dagfdafg - 1 year ago

asd - 1 year ago

YOU NIGGER - 1 year ago

Nice pipe :) - 1 year ago

i just like clicking the link whenever someone sends it to me xD - 1 year ago

Blahhh bitches - 1 year ago

damn - 1 year ago

that be a nigga - 1 year ago

9gag is for fags and 12 yearolds - 1 year ago

My anus is leaking semen so bad - 1 year ago

Please fuck me - 1 year ago

Oh yes - 1 year ago

NIGGER - 1 year ago

The fuck ? - 1 year ago

Wtf is this shit - 1 year ago

lol - 1 year ago

shiet negro - 1 year ago

the fuck - 1 year ago

omfg - 1 year ago

bricks were shat. - 1 year ago

die. - 1 year ago

WASAAAPPPP - 1 year ago

THANKS CPR. - 1 year ago

my brother is crying - 1 year ago

dick xD - 1 year ago

dick xD - 1 year ago

Emily_nieves: dislike you right now - 1 year ago

Dick - 1 year ago

ck - 1 year ago

Dick - 1 year ago

whats up - 1 year ago

ick - 1 year ago

Penis - 1 year ago

Faggots - 1 year ago

Homo - 1 year ago

it keeps sounding lol - 1 year ago

Queer - 1 year ago

Niggers - 1 year ago

Jew - 1 year ago

Cunt - 1 year ago

it isnt scary anymore - 1 year ago

Homosex - 1 year ago

All of ze cussing is from me - 1 year ago

~Fox - 1 year ago

WOOOOHH - 1 year ago

SLUTS! - 1 year ago

HOOCKERS AND BLACKJACK! - 1 year ago

HOOKERS* - 1 year ago

NIGGER - 1 year ago

How can i mute this shit? - 1 year ago

its making me dizy - 1 year ago

dizzy - 1 year ago

Emily_nieves: my ears ! - 1 year ago

Emily_nieves: my ears ! - 1 year ago

hi - 1 year ago

sup - 1 year ago

how do u get the nickname? - 1 year ago

Fjbdjbc - 1 year ago

Hola - 1 year ago

dreyfuss: hola - 1 year ago

Andres15: Hola - 1 year ago

Andres15: Hola - 1 year ago

Andres15: como estan - 1 year ago

dreyfuss: so so - 1 year ago

dreyfuss: you probably dont speak spanish do you - 1 year ago

NOPW - 1 year ago

sexy - 1 year ago

sexy - 1 year ago

jkl - 1 year ago

putos todos - 1 year ago

hablen con sus amigos malditos foreveralone - 1 year ago

Lol: whut - 1 year ago

hi - 1 year ago

hi - 1 year ago

Ihhi - 1 year ago

Hi - 1 year ago

Hello my name is mrsneakywald - 1 year ago

wtf is tht! - 1 year ago

any sexy lady want sex near london contact me 07588896755 - 1 year ago

LOL - 1 year ago

ROFL - 1 year ago

C: Niggers - 1 year ago

o-o - 1 year ago

Niggers - 1 year ago

are - 1 year ago

faggots - 1 year ago

They suck hairy dick - 1 year ago

Fucking Nigger - 1 year ago

lmao - 1 year ago

gay shit kiruzon - 1 year ago

lol - 1 year ago

O_O - 1 year ago

meh this didnt work lol - 1 year ago

, - 1 year ago

I like penis - 1 year ago

ass holes - 1 year ago

So gay - 1 year ago

i swear i will never click another link again - 1 year ago

.-. - 1 year ago

fuck - 1 year ago

You bitch - 1 year ago

fap fap fap - 1 year ago

im gonna rape everyone i see now - 1 year ago

ass holes - 1 year ago

kajslksdjf - 1 year ago

fak - 1 year ago

u - 1 year ago

Kiruzon so stewpid - 1 year ago

See what you did - 1 year ago

You got eeveryone spamming this now - 1 year ago

LOL^ - 1 year ago

FU KIRUZON - 1 year ago

KANATA IS SEXY - 1 year ago

,. - 1 year ago

haha: D - 1 year ago

omg - 1 year ago

lustig - 1 year ago

omg - 1 year ago

Had volume off, I win. - 1 year ago

The sound does the trick... - 1 year ago

lol - 1 year ago

OP - 1 year ago

lol wtf is this - 1 year ago

oh men so funny - 1 year ago

Sup - 1 year ago

Lol trickin so much people - 1 year ago

:D - 1 year ago

Yummi - 1 year ago

this funny - 1 year ago

Burst - 1 year ago

wow..wtf lol - 1 year ago

Burst: GG this actually working? - 1 year ago

Burst: Burst : lmao I only want the One eye'd for my Hatake Yasha :3 - 1 year ago

Burst: so... - 1 year ago

Burst: No one gonna type? - 1 year ago

Umm - 1 year ago

What is this - 1 year ago

a trick - 1 year ago

Sex: Hi. - 1 year ago

Lol - 1 year ago

i will have sex with all of you - 1 year ago

:| - 1 year ago

>:3 - 1 year ago

I LOVE YOU ALL - 1 year ago

lol - 1 year ago

how do it downloda this? - 1 year ago

Zhidd - 1 year ago

unwitzig - 1 year ago

WHAT IS THIS FUCKERY - 1 year ago

WHAT IS THIS FUCKERY - 1 year ago

SO LOUD - 1 year ago

SO FUCKING LOUDDDDD - 1 year ago

YEAHAHAHAHAAHAHAHAHA - 1 year ago

So hawt. - 1 year ago

Gimmie dat LOVE. - 1 year ago

... - 1 year ago

? - 1 year ago

kurewas - 1 year ago

Rolnik - 1 year ago

co chcesz :D - 1 year ago

s - 1 year ago

hi - 1 year ago

goti - 1 year ago

i - 1 year ago

oti - 1 year ago

hi fap - 1 year ago

lol - 1 year ago

O - 1 year ago

kay - 1 year ago

aha - 1 year ago

wdf: x - 1 year ago

wow - 1 year ago

Whoa - 1 year ago

hudhigfioghofiehifhipiohfilhifhiofhiof - 1 year ago

Fred fils de pute - 1 year ago

fredy5: ? - 1 year ago

pojebane - 1 year ago

"tim teadale" :) - 1 year ago

pussy whip - 1 year ago

no one ever posts - 1 year ago

I just had a heart attack - 1 year ago

Jack - 1 year ago

What are you doing? This isn't tinychat - 1 year ago

Ugh boys - 1 year ago

sakai ! - 1 year ago

wtf - 1 year ago

.. - 1 year ago

ummm - 1 year ago

ki - 1 year ago

Wolfy: kmknmknjjxhgfxhjnvhjcxfgxchg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - 1 year ago

? - 1 year ago

? - 1 year ago

L.: I have been watching this for 5 minutes now. my eyes hurt. - 1 year ago

Hahah - 1 year ago

Hahah - 1 year ago

Hahah - 1 year ago

john is gay' - 1 year ago

fuck ithot it was porn - 1 year ago

lol this makes me smile:) - 1 year ago

FUCK YOU ZOE. - 1 year ago

YOU ARE A PENIS. - 1 year ago

Hei hei - 1 year ago

lol - 1 year ago

hay - 1 year ago

t - 1 year ago

ha - 1 year ago

fuck you up - 1 year ago

Wtf - 1 year ago

Kanker - 1 year ago

Wat is deze kankershit - 1 year ago

wtf - 1 year ago

Kkr - 1 year ago

AAAAAAAAAAAA CARALHO - 1 year ago

QUE SUSTO - 1 year ago

omg , ik schrok me kapot - 1 year ago

AHAHAHAHAHAHAHAHA - 1 year ago

AHAHAHAHAHAHAHAHA - 1 year ago

;p - 1 year ago

Daguq - 1 year ago

Hoi - 1 year ago

Volg me op twitter @SwagPinda - 1 year ago

hahahaha alweer XD - 1 year ago

volg mij :D)))))) @yigitXD - 1 year ago

Volg mij eerst ;) - 1 year ago

@laurens_035 bitches follow me! - 1 year ago

Beter ga je niet met kk schelden! - 1 year ago

Jawel kk homo lol - 1 year ago

Hahaha grappig not - 1 year ago

Als je maar weet dat je niet stoer bent - 1 year ago

Praat - 1 year ago

Ik ga later mensen - 1 year ago

Whahaahaha stakker - 1 year ago

Okee @swagpinda is outt - 1 year ago

Wtf - 1 year ago

this is brilliant god dammid - 1 year ago

Alsditjeraakt je gaat zo hard achteruit. - 1 year ago

Je wordt saai - 1 year ago

yoo - 1 year ago

ota tas ai? - 1 year ago

ota tas ai? - 1 year ago

my ears hurt - 1 year ago

lol - 1 year ago

http://bbs.hltm.cc/attachments13/month_1208/1208082131ed51a85be4923811.jpg  - 1 year ago

http://bbs.hltm.cc/attachments13/month_1208/1208082131ed51a85be4923811.jpg  - 1 year ago

dafuq? - 1 year ago

Desu~ - 1 year ago

Hey - 1 year ago

well ok then - 1 year ago

excellent! - 1 year ago

hello - 1 year ago

LOL - 1 year ago

Hot - 1 year ago

sexy - 1 year ago

he saw my dick - 1 year ago

FUCK YOU ! - 1 year ago

awwww, cute - 1 year ago

cool - 1 year ago

tity - 1 year ago

suck ma dieck - 1 year ago

jlilhio: . - 1 year ago

jlilhio: hot - 1 year ago

loool - 1 year ago

fuck you niggers - 1 year ago

u gay - 1 year ago

LAWL - 1 year ago

Da fuck - 1 year ago

You* - 1 year ago

Mates?? - 1 year ago

U there - 1 year ago

hola - 1 year ago

hola - 1 year ago

hola - 1 year ago

hola - 1 year ago

hola - 1 year ago

... - 1 year ago

sex - 1 year ago

wanking to this - 1 year ago

whats so scary about this? - 1 year ago

this is stupid - 1 year ago

IM SO TURNED ON RIGHT NOW - 1 year ago

jesus fucking chris i will fap - 1 year ago

Hui! I'm Scared - 1 year ago

kjhj - 1 year ago

wtf is this shit? - 1 year ago

HOLY FUCKING SHIT - 1 year ago

Yum! - 1 year ago

weird: Epileptic Trap - 1 year ago

wtf - 1 year ago

HOLY SHIT - 1 year ago

lol - 1 year ago

JESUS TAP DANCING CHRIST! - 1 year ago

wha - 1 year ago

wha - 1 year ago

hi - 1 year ago

Gonna prank friends with this shit >:D - 1 year ago

SCARED THE SHIT OUT OF ME. - 1 year ago

I knew it was gonna be Jeff so I turned the volume down and covered my eyes. ;-; - 1 year ago

Hehe. This link is going around my school. Only a few know who it is, and that it's now a creepypasta thing. - 1 year ago

smit: lol as soon as i saw jeffthekiller i knew it'd have something to do with this - 1 year ago

smit: haha - 1 year ago

BB was here - 1 year ago

I see jeff's face so much I masturbate to it now - 1 year ago

NO MAMES SE LA ESTA CURANDO DE LA RISA EL WE - 1 year ago

HAY JUANITO DIJO - 1 year ago

AHAHAH - 1 year ago

sweeeeet - 1 year ago

hey - 1 year ago

I am in love with my gym teacher what do i do? - 1 year ago

Wtf...?! - 1 year ago

noobiy - 1 year ago

s - 1 year ago

is not so good homepage - 1 year ago

k, - 1 year ago

wow - 1 year ago

o my gosh...... - 1 year ago

Lol - 1 year ago

This is adorable - 1 year ago

? - 1 year ago

That's me :O - 1 year ago

Penis: I love you - 1 year ago

i came here because of dross hahaahah xD - 1 year ago

holaaaaa - 1 year ago

que relajante - 1 year ago

que relajante - 1 year ago

drosss - 1 year ago

Estas aqui por Dross - 1 year ago

Wat. - 1 year ago

mierdaaa hijos puta que buen susto - 1 year ago

jajajaj lo vi por dross - 1 year ago

jajajajaja xD - 1 year ago

i spamed all my friends with this LOLZ - 1 year ago

aww - 1 year ago

FUCK NIGGERS - 1 year ago

FUCK NIGGERS - 1 year ago

putos - 1 year ago

sexual - 1 year ago

wtf - 1 year ago

FUCK - 1 year ago

OMG!! - 1 year ago

Assassin: OMG!! - 1 year ago

OMG!! - 1 year ago

OMG!! - 1 year ago

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa FUUUUUUUUUCCCKKKKKKK WWWWTTTTTTTTFFFFFFFF!!!!!!!!!!!!! - 1 year ago

xD - 1 year ago

ni miedo da - 1 year ago

estoy aqui por dross xD - 1 year ago

oi - 1 year ago

PISSSSSSSSSSS - 1 year ago

hey - 1 year ago

sexy - 1 year ago

lady - 1 year ago

google - 1 year ago

LukyHacked: Hello bro!! Good nigt, please visit my blog : ~~~~~~~~~~~~ Sehat Alami dengan Produk Indonesia,http://lukyhacked.mywapblog.com/sehat-alami-dengan-produk-indonesia.xhtml ~~~~~~~~~~~~ suarasepakbola.com  tempatnya prediksi bola terakurat,http://absen-hadir.blogspot.com/2012/10/suarasepakbolacom-tempatnya-prediksi.html ~~~~~~~~~~~~ PegiPegi.com  : Booking Hotel Murah & Mudah di Indonesia,http://lukyhacked.mywapblog.com/pegipegi.xhtml - 1 year ago

Fags - 1 year ago

this isn't scary - 1 year ago

just annoying - 1 year ago

Hey - 1 year ago

Oh? - 1 year ago

trololololololoololo - 1 year ago

GAY - 1 year ago

ScaryFASTEFD, Wtf, - 1 year ago

haha bandinub - 1 year ago

Wow - 1 year ago

I masturbated pretty hard to this. - 1 year ago

so horny - 1 year ago

fuck you all - 1 year ago

0STIAAAAAAAA - 1 year ago

goood - 1 year ago

hello - 1 year ago

? - 1 year ago

nooky: how are you ?? - 1 year ago

http://g02me.appspot.com/5Eu  - 1 year ago

the fuck? - 1 year ago

This still exists? - 1 year ago

Gott verdammt that scared me.. - 1 year ago

hello - 1 year ago

The shit - 1 year ago

WEEEE - 1 year ago

so schiesse - 1 year ago

so schiesse - 1 year ago

lol - 1 year ago

wut the fuck - 1 year ago

hahahahhaa - 1 year ago

XD - 1 year ago

a la mierda mi amigo fiel - 1 year ago

xd - 1 year ago

SOLO IMAGENES - 1 year ago

solo imagenes - 1 year ago

solo imagenes programadas - 1 year ago

jesus - 1 year ago

aha - 1 year ago

aha - 1 year ago

aha - 1 year ago

lo - 1 year ago

lol - 1 year ago

lol - 1 year ago

lollll - 1 year ago

lolll - 1 year ago

lol - 1 year ago

loll - 1 year ago

lolllll - 1 year ago

lollllll - 1 year ago

lollllll - 1 year ago

good one - 1 year ago

penis - 1 year ago

that guy is sexy - 1 year ago

cunt: fucking die - 1 year ago

Why does this chat thing exist? - 1 year ago

cunt: Krijg kanker - 1 year ago

cunt: Krijg kanker - 1 year ago

omijngod sterf. - 1 year ago

omijngod sterf. - 1 year ago

fuck: doe kjenker normaal - 1 year ago

OI ? - 1 year ago

LOL - 1 year ago

Wow, I hate you Jack - 1 year ago

Wow, I hate you Jack - 1 year ago

Wow, I hate you Jack - 1 year ago

wat dafuq is gon on guize? - 1 year ago

wat dafuq is gon on guize? - 1 year ago

AAAAAAAAAAAAAAAAAA - 1 year ago

LEEEROYYY! - 1 year ago

DigerryDoo: Gargantuan - 1 year ago

DigerryDoo: Harga targa blares sharga! - 1 year ago

Bjhg: Petition? - 1 year ago

Wat - 1 year ago

Free my nigga booboo - 1 year ago

. - 1 year ago

o.o - 1 year ago

i fucked a cow - 1 year ago

I just had an epileptic seizure. - 1 year ago

loi - 1 year ago

lol - 1 year ago

its a bit laagy for me -.- - 1 year ago

blerp - 1 year ago

U WART - 1 year ago

why - 1 year ago

tfgj - 1 year ago

"Andie: Balls. - 1 year ago

"Andie: Balls. - 1 year ago

"Andie: Balls. - 1 year ago

:D - 1 year ago

:D - 1 year ago

drake: :D - 1 year ago

drake: :D - 1 year ago

drake: like it - 1 year ago

drake: its scary - 1 year ago

drake: cruising - 1 year ago

drake: hi - 1 year ago

drake: kid - 1 year ago

go - 1 year ago

lolololo - 1 year ago

Hii - 1 year ago

Hey - 1 year ago

Its me from omegle - 1 year ago

sexyboy: U on yet - 1 year ago

sexyboy: Heyyyyy - 1 year ago

hjmh - 1 year ago

chicken nuggets - 1 year ago

? - 1 year ago

Cocks - 1 year ago

"_ - 1 year ago

is it weird that I'm masturbating to this? - 1 year ago

nah it's K - 1 year ago

Y - 1 year ago

Hahaha - 1 year ago

Yuj - 1 year ago

Yum* - 1 year ago

This is fucking beautifl - 1 year ago

This is fucking beautifl - 1 year ago

This is fucking beautifle - 1 year ago

well this is creepy as shit - 1 year ago

Penis - 1 year ago

I'm confused. - 1 year ago

ayeeeeeee - 1 year ago

hiii - 1 year ago

What is the link? - 1 year ago

?? - 1 year ago

:p - 1 year ago

:p - 1 year ago

ogm - 1 year ago

That scared me - 1 year ago

Containedx: wtf is dis - 1 year ago

Containedx: ogm - 1 year ago

Containedx: it looks like - 1 year ago

Containedx: my mom - 1 year ago

Containedx: o: - 1 year ago

itzcyanide: WAT IZ THZ - 1 year ago

Fuck - 1 year ago

Jeff the Killer - 1 year ago

Yeep. - 1 year ago

FUCK ME! THATS SCARY - 1 year ago

FUCK ME! THATS SCARY - 1 year ago

FUCK ME! THATS SCARY - 1 year ago

FUCK ME! THATS SCARY - 1 year ago

FUCK ME! THATS SCARY - 1 year ago

spicy_jenn22: im just new here SO Add me in Facebook ..so Search in Facebook JENNY JEN MILES my profile page is http://www.facebook.com/jenny.miles.9256  and im always online in my instant messenger spicy_jenn22@yahoo.com or spicy_jenn22@hotmail.com - 1 year ago

Ah - 1 year ago

no - 1 year ago

funny. - 1 year ago

its teeth - 1 year ago

its teeth - 1 year ago

its teeth - 1 year ago

thats funny - 1 year ago

Um, excuse me but what's going on here?.... - 1 year ago

It won't load:/ - 1 year ago

YES! - 1 year ago

http://g02me.appspot.com/5Eu  - 1 year ago

http://g02me.appspot.com/5Eu  - 1 year ago

fejjkogrok grkogra; g - 1 year ago

fejjkogrok grkogra; g\ - 1 year ago

sick - 1 year ago

omg - 1 year ago

omg - 1 year ago

I can fap to this.. - 1 year ago

cool - 1 year ago

Wat - 1 year ago

sexy - 1 year ago

sexy - 1 year ago

Haha knew to turn off the volume. - 1 year ago

yya - 1 year ago

OwwwwwwwwwwwwwO - 1 year ago

OMFG WAT THE FUCKING HELL - 1 year ago

FCK FCK FCK - 1 year ago

OwwwwwwwwwwwwwO - 1 year ago

E - 1 year ago

Dewssxcvhtreaplekwnabccxzsswwdfvbnbvcxxsaqeyuillmnbvgy - 1 year ago

AHHHHHh - 1 year ago

i cant c it im at school - 1 year ago

:) - 1 year ago

:) - 1 year ago

Wtf main? - 1 year ago

SHiiiiiiittttt - 1 year ago

I masturbate to this - 1 year ago

Silecnce - 1 year ago

fuuuuuuuuuuu- - 1 year ago

hi - 1 year ago

ndhmaw - 1 year ago

pants - 1 year ago

pants - 1 year ago

Wut...? Jeff? 0 w 0 - 1 year ago

ok - 1 year ago

annoying - 1 year ago

LLOOOOOOOOOOOOOOLL - 1 year ago

annoying - 1 year ago

annoying - 1 year ago

gaylord made this - 1 year ago

gaylord made this - 1 year ago

Fucking shit - 1 year ago

gaylord made this - 1 year ago

gaylord made this - 1 year ago

Fucking shit - 1 year ago

DAMN YOU CARL. - 1 year ago

DAMN YOU CARL. - 1 year ago

GOD DAMMIT - 1 year ago

DAMN YOU CARL. - 1 year ago

I lol'd - 1 year ago

DAMN YOU CARL. - 1 year ago

DAMN YOU CARL. - 1 year ago

DAMN YOU CARL. - 1 year ago

GOD DAMMIT - 1 year ago

I lol'd - 1 year ago

hwy guya - 1 year ago

Carl I luv ur boobs - 1 year ago

Carl I luv ur boobs - 1 year ago

almost broke my fucking laptop. fuck - 1 year ago

loving it - 1 year ago

loving it - 1 year ago

tyler: "luckly im gay" - 1 year ago

loving it - 1 year ago

Fuckin carl - 1 year ago

Fuckin carl - 1 year ago

Majora: yoyo niggas - 1 year ago

I'm a nigger - 1 year ago

dam u carl - 1 year ago

Newfags. - 1 year ago

k - 1 year ago

poop - 1 year ago

CoolGuy: I found this easy to fap to. - 1 year ago

lucas - 1 year ago

hi - 1 year ago

FAPING TO IT - 1 year ago

yesh i am - 1 year ago

? - 1 year ago

wolf009: ok - 1 year ago

SEXY AS FUQ - 1 year ago

FAP FAP FAP FAP FAP - 1 year ago

k - 1 year ago

I <3 That - 1 year ago

Hey - 1 year ago

its me! - 1 year ago

fuck me - 1 year ago

Potato: I am potato - 1 year ago

holaa - 1 year ago

ijkasl okk. - 1 year ago

Go To Shit - 1 year ago

fuck my friend sent me hear that was...not that scary - 1 year ago

fuck dis shit im out niggas - 1 year ago

Sheeeaa - 1 year ago

Potato - 1 year ago

#SWAG - 1 year ago

holy shit - 1 year ago

fuck yo swag - 1 year ago

Fap - 1 year ago

Jeff The Killer here. :) - 1 year ago

I got youguys http://www.facebook.com/MommyLied  - 1 year ago

What is this lol - 1 year ago

A screamer. - 1 year ago

lolwut - 1 year ago

I like screamo :D - 1 year ago

ow - 1 year ago

Gotcha niggers. - 1 year ago

But srsly, what is this? - 1 year ago

I'm scared cause the logo looks like a mobster - 1 year ago

Jews - 1 year ago

^^^ - 1 year ago

LOL - 1 year ago

No idea, I just found this scremer that was already hidden - 1 year ago

Sreamer* - 1 year ago

Screamer* - 1 year ago

Oh link shortener. - 1 year ago

Oh link shortener. - 1 year ago

If i leave will i get shot - 1 year ago

Why am I still on this... - 1 year ago

Because I'm here - 1 year ago

I now rite - 1 year ago

all you jews deserve to be stuffed in an oven ^.^ - 1 year ago

Fuck - 1 year ago

Lol - 1 year ago

link to child pr0n - 1 year ago

2 jews walk in a bar ha i lied it was a gas chamber - 1 year ago

Fucking shit - 1 year ago

Fucking shit - 1 year ago

Ive been here for five minuites - 1 year ago

Ive been here for five minuites - 1 year ago

Fucking shit - 1 year ago

Ive been here for five minuites - 1 year ago

Ive been here for five minuites - 1 year ago

Fucking shit - 1 year ago

Ive been here for five minuites - 1 year ago

I got you all. - 1 year ago

Ive been here for five minuites - 1 year ago

"nigga: wow R - 1 year ago

"nigga: wow - 1 year ago

.. - 1 year ago

xD - 1 year ago

Jeff the killer doesnt scare me - 1 year ago

o.o - 1 year ago

DAFUQ - 1 year ago

Or something - 1 year ago

I read the creepypasta long time ago - 1 year ago

.. - 1 year ago

AND REMEMBER! GO TO SLEEP!!! - 1 year ago

Jeff is the Best - 1 year ago

I shit my self, I'm on the toilet and I looked at this and shit myself .-. - 1 year ago

Still really sexy @_@ - 1 year ago

DAMN THATS ANNOYING - 1 year ago

wat - 1 year ago

Nice. - 1 year ago

Oldfaaag here. - 1 year ago

Seen this so many times - 1 year ago

Music to my ears. - 1 year ago

hahahahahaha - 1 year ago

ha - 1 year ago

ha - 1 year ago

hoh - 1 year ago

h - 1 year ago

ar - 1 year ago

d - 1 year ago

jesus - 1 year ago

M - 1 year ago

<3 - 1 year ago

lawl - 1 year ago

Huh, this is the longest I've ever stayed on one of these... - 1 year ago

Interesting screams. - 1 year ago

Interesting screams. - 1 year ago

Omg no way - 1 year ago

Leik, omg yes gurl - 1 year ago

What is this lol - 1 year ago

Wtf? - 1 year ago

penis - 1 year ago

Bitches me like cray cray.. - 1 year ago

^Lol - 1 year ago

#swagfag - 1 year ago

Hoes be like 'I ain't got dem crabs' *scratch scratch* lolol. - 1 year ago

Lmao...xD I make myself laugh... That's just sad... - 1 year ago

Yo - 1 year ago

My crotch is itchy - 1 year ago

fmp - 1 year ago

fk my pssy - 1 year ago

Lalalallala - 1 year ago

I shot heroin into my little sisters eyeball then beat the shit out of her - 1 year ago

Oh - 1 year ago

Temple run works heerE? - 1 year ago

lol - 1 year ago

OMG: xD - 1 year ago

If this is a joke, I don't get it. Lol. - 1 year ago

WHAT IS GOING ON - 1 year ago

zee: hey u all - 1 year ago

Hihihi - 1 year ago

Pickles: Fuck you Derptoise :3 - 1 year ago

Fuckin Derptoise... - 1 year ago

i always click mute before i go to these :P - 1 year ago

oh.. - 1 year ago

what is this lol - 1 year ago

Does anyone here have facetime - 1 year ago

Yes. - 1 year ago

Bored!! - 1 year ago

Gay - 1 year ago

Gay - 1 year ago

Gay - 1 year ago

lol - 1 year ago

lol - 1 year ago

this is dumb - 1 year ago

Niggers - 1 year ago

wtf - 1 year ago

dis some faggot shit nigger tits - 1 year ago

im gonna rape your assholes after i perform analingus - 1 year ago

ahh fuck - 1 year ago

LOLOLOLOLOLOL - 1 year ago

LOL - 1 year ago

wow - 1 year ago

nice - 1 year ago

what the fuckk - 1 year ago

how the fuck do you people type a chat message in this shit - 1 year ago

Ffff - 1 year ago

hallo - 1 year ago

What the shit - 1 year ago

not again lol - 1 year ago

Lick my vagina - 1 year ago

If one of you lick it, I'll send one of you a picture of me sucking a dick - 1 year ago

rezarded - 1 year ago

u all are gays - 1 year ago

Eww - 1 year ago

the fuck is this shit - 1 year ago

mother fucker - 1 year ago

i love you jeff - 1 year ago

lolz seizure time - 1 year ago

Tienen que hacer uno de slendy - 1 year ago

Tienen que hacer uno de slendy - 1 year ago

wtf - 1 year ago

lol - 1 year ago

what - 1 year ago

YES' - 1 year ago

YES - 1 year ago

YES - 1 year ago

YEST - 1 year ago

A - 1 year ago

AS - 1 year ago

ASA - 1 year ago

ASAA - 1 year ago

fuck ne - 1 year ago

Gay - 1 year ago

Screamer - 1 year ago

Watch the fuck out it's a screamer - 1 year ago

Fucking prat. - 1 year ago

This scared the fuck out of me. - 1 year ago

Shaun - 1 year ago

Penis - 1 year ago

Hi - 1 year ago

Hi - 1 year ago

I am fag - 1 year ago

LOL - 1 year ago

HAHAHAHA - 1 year ago

Fuck you ya' dumb cunt's - 1 year ago

ho - 1 year ago

LOL, PENIS. - 1 year ago

Somebody likes anal. - 1 year ago

LOLOL - 1 year ago

YOLO - 1 year ago

SWAG - 1 year ago

WHY. - 1 year ago

FOR THE LOVE OF TURTLES. - 1 year ago

WHY?! - 1 year ago

O.O - 1 year ago

I CAME!!!!!!!!! - 1 year ago

people are still doing this - 1 year ago

What ? - 1 year ago

Semen: face #hashtags !! - 1 year ago

Fuck you i spiled my water on myself - 1 year ago

Lol'd. - 1 year ago

Semen: My bad guys :3 - 1 year ago

Lolwut - 1 year ago

Lolwut - 1 year ago

Lolwut - 1 year ago

Lolwut - 1 year ago

Semen: God dammit - 1 year ago

Semen: Bitch ! - 1 year ago

hueheuheueh - 1 year ago

cunt - 1 year ago

Lelelel - 1 year ago

troller xD: Muted my laptop for a reason before opening that - 1 year ago

Oh jeffy.. - 1 year ago

thats sexy. - 1 year ago

niggers in my ass - 1 year ago

JESUS! Jeff it's DAMN sexy - 1 year ago

hola - 1 year ago

hola - 1 year ago

My dick is bigger than yours ;3 - 1 year ago

Ok... what is this? - 1 year ago

asdf - 1 year ago

micky - 1 year ago

jiffy - 1 year ago

jiffy - 1 year ago

jiffy - 1 year ago

jiffy - 1 year ago

hey - 1 year ago

hey - 1 year ago

? - 1 year ago

Kitoko: Blah. - 1 year ago

HI - 1 year ago

HIHI - 1 year ago

HEY - 1 year ago

I - 1 year ago

HEY - 1 year ago

HI - 1 year ago

I - 1 year ago

I - 1 year ago

HI - 1 year ago

EY - 1 year ago

HEY - 1 year ago

HI - 1 year ago

HI - 1 year ago

HIHI - 1 year ago

What is this - 1 year ago

Ghgfb - 1 year ago

hot as fuck - 1 year ago

look him in the eyes and fap - 1 year ago

Hi noggers - 1 year ago

seems legit - 1 year ago

What - 1 year ago

Poopoo - 1 year ago

Mmmmmm: makes me wet - 1 year ago

Sexeh~ - 1 year ago

hello - 1 year ago

hello - 1 year ago

what is this - 1 year ago

fat: wut - 1 year ago

fuckin fapped man . oh god it felt good - 1 year ago

shit - 1 year ago

fap fap fap - 1 year ago

DUH HERRO - 1 year ago

DUH HERRO - 1 year ago

i hope an epileptic doesnt find this - 1 year ago

Bkj - 1 year ago

fuck - 1 year ago

fuck - 1 year ago

i like it up the butt - 1 year ago

\ - 1 year ago

hi - 1 year ago

hi - 1 year ago

OI - 1 year ago

Ffddd - 1 year ago

rraawr - 1 year ago

rraawr - 1 year ago

rraawr - 1 year ago

uhh - 1 year ago

so gay lol - 1 year ago

fuck my ass and call me a bitch - 1 year ago

penis - 1 year ago

fuck ya sexy white face - 1 year ago

jsin - 1 year ago

lolz - 1 year ago

i wanna shuve my dick in its eye - 1 year ago

make the eye pop out - 1 year ago

god i love those big beautiful eyes - 1 year ago

loooks so scary :o - 1 year ago

looks like kiruzon - 1 year ago

Ugly ass ronald mcdonald looking ass nigga - 1 year ago

Not even scary - Ramen. - 1 year ago

looks like kiruzon - Ramen - 1 year ago

i played this and i just started to laugh - 1 year ago

:'( kill me - 1 year ago

Wtf??? - 1 year ago

Sup - 1 year ago

Zooboy: Hi gal - 1 year ago

Zooboy: My kik add for girls only---joshep500 - 1 year ago

E - 1 year ago

my eyes hurt form the flickering. thats about it. - 1 year ago

lol - 1 year ago

sarah smith you in here - 1 year ago

uwotm8 - 1 year ago

FUCK OFF LEE - 1 year ago

CONNOR - 1 year ago

GTFO MY SHIT INIT BRAH - 1 year ago

WHY DOESN'T IT FUCKING WORK ANYMORE M78 - 1 year ago

FUCK YOU HOW AM I SUPPOSED TO KNOW?! - 1 year ago

Yum - 1 year ago

wheers the scary scream? - 1 year ago

Yo - 1 year ago

Blood for Blood - 1 year ago

fucker!!!!! - 1 year ago

Hello - 1 year ago

Hello - 1 year ago

Wyd - 1 year ago

SON OF A ITCH WTF IS THAT *dies of seizures* - 1 year ago

hello - 1 year ago

hahahahahahahahahhahahaha - 1 year ago

? - 1 year ago

This is the song of my people. - 1 year ago

ITS SO FUCKING LOUD - 1 year ago

epic - 1 year ago

Wat - 1 year ago

wat - 1 year ago

Da fuck - 1 year ago

hey babe wnt sum fuk? - 1 year ago

Sure - 1 year ago

Sure - 1 year ago

fag - 1 year ago

this is hot - 1 year ago

gonna jack off to this tonight fuck yeah - 1 year ago

i just fucking lost my shit and sprayed everywhere - 1 year ago

haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa - 1 year ago

lol - 1 year ago

nicks - 1 year ago

nicks - 1 year ago

nicks - 1 year ago

nicks - 1 year ago

dicks - 1 year ago

(._.) - 1 year ago

So sexy. xD - 1 year ago

hi - 1 year ago

lol - 1 year ago

lollol - 1 year ago

lollolo - 1 year ago

lollolol - 1 year ago

ol - 1 year ago

olol - 1 year ago

l - 1 year ago

l - 1 year ago

ol - 1 year ago

lo - 1 year ago

lol - 1 year ago

/ - 1 year ago

/j - 1 year ago

hj - 1 year ago

h - 1 year ago

/hj - 1 year ago

/hj/hj - 1 year ago

/hj/jh - 1 year ago

/hj/jh/j - 1 year ago

/hj/jh/j - 1 year ago

/hj/jh/j/jh/ - 1 year ago

/ - 1 year ago

/ - 1 year ago

j/ - 1 year ago

/hj/hj/hj/hj/hj - 1 year ago

lol - 1 year ago

h//jh/hj/jh/hj/jh/jh/jh/hj/j//jh/hj/hj/hj/h - 1 year ago

LOL - 1 year ago

It's not working - 1 year ago

LOL boom boom fight - 1 year ago

LOL boom boom fight - 1 year ago

Argh! Upload it back to Facebook - 1 year ago

Argh! Upload it back to Facebook - 1 year ago

I came here to masturbate to beth boom boom. - 1 year ago

lollololl - 1 year ago

lollololl - 1 year ago

Bam bam on boom boom - 1 year ago

Poo - 1 year ago

Poo - 1 year ago

wtf is this shit I cant see no fight of the boominator - 1 year ago

cant see jack shit wtf - 1 year ago

Wtf - 1 year ago

gayyyyyyyyyyyyyy - 1 year ago

gayyyyyyyyyyyyyy - 1 year ago

yolo cunts fucking boom boom where is this shit - 1 year ago

I can see it - 1 year ago

It's soo good - 1 year ago

i have the vid - 1 year ago

What the fuck? - 1 year ago

HOLY SHIT! Beth got pumped! - 1 year ago

of beth boom boom - 1 year ago

I can't see this shit - 1 year ago

Yep - 1 year ago

Yep - 1 year ago

Where the fuck is this cunts - 1 year ago

Where the fuck is this cunts - 1 year ago

Fuck this fight is intense - 1 year ago

Where the fuck is this cunts - 1 year ago

So shit - 1 year ago

Wers the video - 1 year ago

Screens white cunt - 1 year ago

Screens white cunt - 1 year ago

Asdfghjkl: Cant even see it - 1 year ago

Screens white cunt - 1 year ago

Screens white cunt - 1 year ago

Where is the fight?? - 1 year ago

i have the vid on my nokia but lost the adapter - 1 year ago

Where is the fight?? - 1 year ago

Post it on facey for fuck sake - 1 year ago

k ill try - 1 year ago

Pussy cunt post it on Facebook - 1 year ago

Hope u have life insurance - 1 year ago

idk cunt - 1 year ago

it doesnty fucking work - 1 year ago

Fuck the what cunt where is it - 1 year ago

no shit its a spam hes atotal fake he just wants the likes on facebook - 1 year ago

Your fingers will be cut off when u r found - 1 year ago

Fuck u dumb cunt - 1 year ago

hai - 1 year ago

Excuse me, but how can a person be a dumb vagina? - 1 year ago

Y - 1 year ago

Where's the boom boom vs mat vid??? - 1 year ago

Where's the boom boom vs mat vid??? - 1 year ago

Lol - 1 year ago

' - 1 year ago

' - 1 year ago

' - 1 year ago

' - 1 year ago

' - 1 year ago

' - 1 year ago

o-o - 1 year ago

OH MY GOD - 1 year ago

ugh - 1 year ago

ugh - 1 year ago

i cant - 1 year ago

this is - 1 year ago

this is - 1 year ago

I HATE YOU ALL - 1 year ago

:< - 1 year ago

Hqahahqhahq - 1 year ago

yay - 1 year ago

that was cute. - 1 year ago

MOVE IT LIKE BERNIE - 1 year ago

ashausbaushau - 1 year ago

ashausbaushau - 1 year ago

hauahhUaha - 1 year ago

ahsuahsuUhshuxb - 1 year ago

lol - 1 year ago

Hello - 1 year ago

How - 1 year ago

Bitch - 1 year ago

lol - 1 year ago

chill fag - 1 year ago

:DDD Funny - 1 year ago

IT TURNED MY SOUND ON - 1 year ago

IT TURNED MY SOUND ON - 1 year ago

AHHH - 1 year ago

WTF WAS THAT - 1 year ago

Hahahaa - 1 year ago

hahahaha - 1 year ago

p3nis - 1 year ago

p3nis - 1 year ago

p3nis - 1 year ago

p3nis - 1 year ago

Meow - 1 year ago

This website just scarred me for life - 1 year ago

You have just been trolled with Jeff on 2013. Fucking accept it. - 1 year ago

Eshay's ya filty ferrels. - 1 year ago

damn girl this shit sexy. - 1 year ago

I'd fap to this - 1 year ago

god dam i have a boner - 1 year ago

i dont need to fap to this. the moment it came up i jizzed my pants 8====D~~~~~~~~ - 1 year ago

lady boner.... god damn sexy jeff - 1 year ago

SO FUCKING BRAVE - 1 year ago

really? - 1 year ago

Gggj - 1 year ago

..that's a sexy face you got there.. :D /Toboe - 1 year ago

beutious - 1 year ago

Bubba: Now with the flickering of the picture and the background music, I think I can say that this is a sexy mofo. ;D Beautiful mating call you got their babe - 1 year ago

what happens - 1 year ago

GODAMMIT! - 1 year ago

TrollArtisto: Posted this on my FB wall for all to see. The Ultimate Troll. Huehuehueheu - 1 year ago

This is epic in the most questionable fashion - 1 year ago

: -slenderman- - 1 year ago

*le monkey face* - 1 year ago

TrollArtisto: SO SCARY AGH - 1 year ago

MMM - 1 year ago

damn - 1 year ago

that scared the shit outta me.. - 1 year ago

Fuvk you - 1 year ago

hi - 1 year ago

SapphireBlood: What what in the butt? - 1 year ago

i cant see it D: - 1 year ago

xD - 1 year ago

Hi - 1 year ago

Lol - 1 year ago

fuck this potato - 1 year ago

Hey - 1 year ago

Ey - 1 year ago

l - 1 year ago

damn this is scary - 1 year ago

LOL - 1 year ago

PENIS - 1 year ago

TROLOLOLOL BRONIES.DE  - 1 year ago

jdsjfnjdsnf - 1 year ago

jdsjfnjdsnf - 1 year ago

jdsjfnjdsnf - 1 year ago

jdsjfnjdsnf - 1 year ago

jdsjfnjdsnf - 1 year ago

jdsjfnjdsnf - 1 year ago

jdsjfnjdsnf - 1 year ago

Zzz - 1 year ago

He's hawt - 1 year ago

Like omg!! - 1 year ago

l; - 1 year ago

.......... - 1 year ago

.... - 1 year ago

o_e" - 1 year ago

LOL - 1 year ago

JMeff looks sexy! - 1 year ago

wtf? - 1 year ago

... - 1 year ago

Jeff: *Sleeping* - 1 year ago

Lel - 1 year ago

Hey. - 1 year ago

Hey faggot. - 1 year ago

2spooky4me - 1 year ago

fddsa - 1 year ago

gaycunt - 1 year ago

umm - 1 year ago

hat - 11 months ago

403 forbidden.... - 11 months ago

niggers - 11 months ago

Cock - 11 months ago

FUUUUUUUUUU- - 11 months ago

niggerz - 11 months ago

penis - 11 months ago

shit - 11 months ago

wtf is this shit - 11 months ago

Miiiep x3 - 11 months ago

o.O I like to eat. eat , eat apples and bananas x3 - 11 months ago

GO TO SLEEP X3 Muhahaha - 11 months ago

, - 11 months ago

hi - 11 months ago

!!!!!!!!!!!!!!!! - 11 months ago

what? - 11 months ago

I AM TORN - 11 months ago

LYING NAKED ON THE FLOOR - 11 months ago

DSBVHBDSV;KBDS;FVUSDV - 11 months ago

FUCK ME HARRY STYLES - 11 months ago

I AM READY - 11 months ago

I WANT YOU - 11 months ago

SO MADE - 11 months ago

DSJFDKVBDSV - 11 months ago

LEASE COME TO ME - 11 months ago

AM SO TORN - 11 months ago

:P - 11 months ago

what the - 11 months ago

shit - 11 months ago

im so horny right now - 11 months ago

fuk me bby;$$ - 11 months ago

wtf. - 11 months ago

who the fuck are these people ico - 11 months ago

fd - 11 months ago

dg - 11 months ago

fdgfg - 11 months ago

fdgfgh - 11 months ago

gf - 11 months ago

gfh - 11 months ago

g - 11 months ago

f - 11 months ago

f - 11 months ago

ff - 11 months ago

fghfg - 11 months ago

hi - 11 months ago

hi - 11 months ago

nigga - 11 months ago

a: hay - 11 months ago

you shit - 11 months ago

penis - 11 months ago

Hoes** - 10 months ago

Eat my bootyhole. - 10 months ago

k - 10 months ago

hey guys what is going on - 10 months ago

fagit - 10 months ago

O.o? - 10 months ago

what - 10 months ago

wat? - 10 months ago

wat? - 10 months ago

sup shit fucks - 10 months ago

Ben: hello - 10 months ago

Ben: you shouldn't of done that. - 10 months ago

Niqqas - 9 months ago

wat is dis??? - 9 months ago

nigger tongue my anus - 9 months ago

nigger tongue my anus - 9 months ago

pls bring the anal beads - 9 months ago

HAHAHA LOOOL - 9 months ago

what the fick - 9 months ago

Simi - 9 months ago

um - 9 months ago

nicolas: I thought it was something cool '-' - 8 months ago

fuck you - 8 months ago

Asdfg - 8 months ago

Asdfg - 8 months ago

uhjkgh - 8 months ago

sex - 8 months ago

sarah is being stalked - 8 months ago

Tongue punch my fart box - 8 months ago

Lol - 7 months ago

Fuck - 7 months ago

Shit - 7 months ago

ass - 7 months ago

Awe i wanna see this sexy shit. - 7 months ago

What is this - 7 months ago

Wtf - 6 months ago

Sup~ - 5 months ago

Sup~ - 5 months ago

Isn't this supposed to be a screamer - 5 months ago

BEN: You - 5 months ago

BEN: Shouldn't - 5 months ago

BEN: Have - 5 months ago

BEN: Done - 5 months ago

BEN: That - 5 months ago

vagina - 5 months ago

Cumshot - 5 months ago

hi - 5 months ago

fucking damn slut - 5 months ago

fuckk - 5 months ago

i dont even - 4 months ago

w - 4 months ago

sluts - 4 months ago

sluts everywhere - 4 months ago

suck a dick ryan nguyen - 4 months ago

niger - 4 months ago

niggers - 4 months ago

Cock sucker - 4 months ago

doesn't work :^( - 4 months ago

Wot - 4 months ago

dgfhrj - 75 days ago

hjh - 75 days ago

hjh - 75 days ago

http://akk.li/pics/anne.jpg  - 74 days ago

What? - 38 days ago

Comment format: "nickname: text of your comment [tag1, tag2, ...]"